4 hét alatt 6 kiló mínusz

A Jó szokás diétával elkerülhető a visszahízás

Ha eleged van a jojóból és a sikertelen villámdiétákból, így válts életmódot lépésről lépésre!

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Észbontó programsorozat igen neves hazai és külföldi előadókkal, amiből 300 előadás és koncert ingyenes! (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

beauty and style

Nadrág a ruha alatt: sokkal csinosabb, mint gondolnád »

Idd ezt lefekvés előtt, és garantált a 8 óra alvás »

Szuper recept zsírosodó hajra: friss, puha tincsek, gyakori mosás nélkül »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha kíméletesen, ugyanakkor végérvényesen szeretnél megszabadulni a pluszkilóktól, olyan módszert érdemes választanod, amely az egész életviteledet megváltoztatja.

Persze az életmódváltás nem megy egyik napról a másikra, de ha előre eltervezed, és következetesen véghez is viszed a lépéseket, egy négyhetes program során kialakíthatod új szokásaidat.

Ezek a szokások aztán hamar rutinná válnak, így a későbbiekben sem okoz nehézséget a megtartásuk, ennek következtében pedig nemcsak a pluszkilók visszatérését akadályozhatod meg, de jó néhány betegség rizikófaktorát is a töredékére csökkented.

Fokozatosan az új élet felé

Az életmódváltás egyik előnye a villámdiétákkal szemben, hogy nem terhelik meg a szervezetedet, és mivel fokozatos átállásról van szó, a szabályok betartása sem okoz majd nehézséget.

Az első két hétben elegendő, ha a napközbeni nassolásokat váltod ki a mintaétrendben szereplő, jóval egészségesebb falatokkal, illetve heti két alkalommal 30 percet mozgással töltesz.

A harmadik héten emeld meg az adagok egy újabb 30 perces edzéssel, és a főételek is rostban és vitaminban gazdag, de szénhidrátban és zsírban szegény fogások legyenek - mint amilyeneket a mintaétrendben is találsz.

A negyedik héttől amellett, hogy folytatod a már megszokottá vált étrendet és a rendszeres mozgást, belefér néhány kocka csoki vagy egy vasárnapi sütemény elmajszolása is - nem kell kínoznod magad, hiszen a cél nem a villámgyors fogyás, hanem az egészséges, életerős és nem utolsósorban csinos test kialakítása.

Egyél frisset!

Ha úgy döntesz, hogy teszel valamit az egészségért és a fogyásért, egyél minél több friss zöldséget és gyümölcsöt, a készételeket pedig messze kerüld el, mert a bennük található adalékanyagok meggátolhatják a súlyvesztést. Nézd meg videónkat, és tudd meg, hogyan!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két evőkanál zabpehely, két evőkanál gabonapehely, egy kis poharas joghurt, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre fokhagymás-citromos zöld salátával.
Uzsonna: két korpás keksz.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy marék napraforgó, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

Mozogj!
Az életmódváltás rendszeres mozgás nélkül csak egy újabb diéta marad. Ha nem tudod, hogyan fogj hozzá az otthoni edzéshez, próbáld ki ingyenesen letölthető edzésterveinket!

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér vékonyan megvajazva, egy szelet sovány felvágott, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: egy bögre tonhalas durumtészta, két kocka étcsoki.
Uzsonna: egy zellerszár paradicsomos mártogatóssal.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy papaja.
Vacsora: 14 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.

5. nap

Reggeli: egy közepes méretű, teljes kiőrlésű gyümölcsös muffin, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 10 dkg sült padlizsán fél bögre barna rizzsel.
Uzsonna: egy marék bogyós gyümölcs.
Vacsora: egy bögre édesítőszerrel készült tejberizs.

6. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy kiskanál mézzel és egy csipet fahéjjal.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre wokban párolt zöldség.
Uzsonna: 10 dkg túró egy marék málnával elkeverve.
Vacsora: egy bögre burgonyasaláta.

7. nap

Reggeli: rántotta három tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék aszalt szilva.
Ebéd: 15 dkg grillezett marhahús egy bögre uborkasalátával.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet sovány felvágott, egy retek.

OLVASD EL EZT IS!

duci no alma
  • tippek
  • fogyasztó praktikák

A karcsúság tízparancsolata

Blog.hu ajánló