4 hét alatt 6 kiló mínusz
A Jó szokás diétával elkerülhető a visszahízás
Ha eleged van a jojóból és a sikertelen villámdiétákból, így válts életmódot lépésről lépésre!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

Ilyen csizmafazonokkal viseld idén a bokavillantó farmert »

3 frufrufazon vágás nélkül: próbáld ki mindet, mielőtt fodrászhoz mész! »

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha kíméletesen, ugyanakkor végérvényesen szeretnél megszabadulni a pluszkilóktól, olyan módszert érdemes választanod, amely az egész életviteledet megváltoztatja.

Persze az életmódváltás nem megy egyik napról a másikra, de ha előre eltervezed, és következetesen véghez is viszed a lépéseket, egy négyhetes program során kialakíthatod új szokásaidat.

Ezek a szokások aztán hamar rutinná válnak, így a későbbiekben sem okoz nehézséget a megtartásuk, ennek következtében pedig nemcsak a pluszkilók visszatérését akadályozhatod meg, de jó néhány betegség rizikófaktorát is a töredékére csökkented.

Fokozatosan az új élet felé

Az életmódváltás egyik előnye a villámdiétákkal szemben, hogy nem terhelik meg a szervezetedet, és mivel fokozatos átállásról van szó, a szabályok betartása sem okoz majd nehézséget.

Az első két hétben elegendő, ha a napközbeni nassolásokat váltod ki a mintaétrendben szereplő, jóval egészségesebb falatokkal, illetve heti két alkalommal 30 percet mozgással töltesz.

A harmadik héten emeld meg az adagok egy újabb 30 perces edzéssel, és a főételek is rostban és vitaminban gazdag, de szénhidrátban és zsírban szegény fogások legyenek - mint amilyeneket a mintaétrendben is találsz.

A negyedik héttől amellett, hogy folytatod a már megszokottá vált étrendet és a rendszeres mozgást, belefér néhány kocka csoki vagy egy vasárnapi sütemény elmajszolása is - nem kell kínoznod magad, hiszen a cél nem a villámgyors fogyás, hanem az egészséges, életerős és nem utolsósorban csinos test kialakítása.

Egyél frisset!

Ha úgy döntesz, hogy teszel valamit az egészségért és a fogyásért, egyél minél több friss zöldséget és gyümölcsöt, a készételeket pedig messze kerüld el, mert a bennük található adalékanyagok meggátolhatják a súlyvesztést. Nézd meg videónkat, és tudd meg, hogyan!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két evőkanál zabpehely, két evőkanál gabonapehely, egy kis poharas joghurt, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre fokhagymás-citromos zöld salátával.
Uzsonna: két korpás keksz.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta, egy marék napraforgó, egy kis poharas joghurt.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

Mozogj!
Az életmódváltás rendszeres mozgás nélkül csak egy újabb diéta marad. Ha nem tudod, hogyan fogj hozzá az otthoni edzéshez, próbáld ki ingyenesen letölthető edzésterveinket!

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér vékonyan megvajazva, egy szelet sovány felvágott, egy paprika, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: egy bögre tonhalas durumtészta, két kocka étcsoki.
Uzsonna: egy zellerszár paradicsomos mártogatóssal.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy papaja.
Vacsora: 14 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.

5. nap

Reggeli: egy közepes méretű, teljes kiőrlésű gyümölcsös muffin, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 10 dkg sült padlizsán fél bögre barna rizzsel.
Uzsonna: egy marék bogyós gyümölcs.
Vacsora: egy bögre édesítőszerrel készült tejberizs.

6. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy kiskanál mézzel és egy csipet fahéjjal.
Tízórai: két korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre wokban párolt zöldség.
Uzsonna: 10 dkg túró egy marék málnával elkeverve.
Vacsora: egy bögre burgonyasaláta.

7. nap

Reggeli: rántotta három tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék aszalt szilva.
Ebéd: 15 dkg grillezett marhahús egy bögre uborkasalátával.
Uzsonna: két répa.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet sovány felvágott, egy retek.

OLVASD EL EZT IS!

duci no alma
  • tippek
  • fogyasztó praktikák

A karcsúság tízparancsolata

Blog.hu ajánló