3 kiló mínusz hetente koplalás és izzadás nélkül
Az emésztésjavító diétával
A könnyen emészthető, rostban gazdag, laktató étrend helyrehozza az anyagcserédet és beindítja a fogyást.

Nyereményjáték

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tényleg jobbak a természetes, bio termékek a testnek? Kiderítettük! (x)

Jobbá tehetik szeretteid életét ezek a személyes ajándékok: mutatjuk, kinek mi jön jól (x)

Kétszer dúsabb és fényes lesz a hajad: otthoni praktikákat és egy szert mutatunk! (x)

Teljesen tisztának érezheted magad ettől az apróságtól: ezt tedd a fürdőszobába! (x)

beauty and style

Gyors frizurák sapka alá, nemcsak hosszú hajból - Videós útmutató »

Így viseld a kockás inget télen: 5 nőies outfit hideg napokra »

Karácsonyfa a körmödre, egyszerűen: ezt a mintát bárki el tudja készíteni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mindenki olyan diétáról álmodik, ami koplalás, kínzó edzések és unalmas fogások rágcsálása nélkül tünteti el róla a kilókat.

Az emésztésjavító diéta hatékonyságát természetesen fokozhatod aktív mozgással, de izzasztó edzések nélkül is eredményt érhetsz el, ha követed az étrendet.

Az alacsony kalóriatartalmú, könnyen emészthető, rostban gazdag fogások ugyanis segítenek megszabaulni a belekben lerakódott salakanyagoktól, míg a reggeli vízhajtó gyógytea gondoskodik róla, hogy leadd a sejtekben megrekedt folyadék súlyát.

Ez a két tényező már önmagában súlycsökkenést eredményez, de az egyre aktívabbá váló anyagcsere is biztosítja a fogyást.

Így kövesd a diétát!

Az emésztésjavító diéta rostokban, összetett szénhidrátokban és a megfelelő anyagcseréhez nélkülözhetetlen vitaminokban és nyomelemekben gazdag összetevőkből áll, így nem kell attól tartanod, hogy a fogyókúra alatt kimerült leszel, éhség gyötör, illetve csökken a teljesítőképességed.

Fontos, hogy naponta ötször, kisebb adagokban egyél, így a vércukorszinted kiegyensúlyozott lesz, az emésztésed pedig folyamatosan dolgozik, mégsem lesz túlterhelt.

Reggelente igyál egy bögre vízhajtó gyógyteát, a nap hátralevő részében pedig fogyassz sok folyadékot, ami szintén segíti a méregtelenítést és az anyagcsere helyreállítását. A mozgás az emésztésjavító diéta alatt is elengedhetetlen, de nem kell izomsajogtató, izzasztó edzésekre járnod.

Egy könnyű, lazító jóga vagy egy rövid esti séta vacsora után ugyancsak megteszi a hatását - mozgásba hozza a bélrendszeredet, beindítja az anyagcserét, ezzel együtt pedig a fogyást is.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből egy evőkanál mandulával, egy bögre vízhajtó tea.
Tízórai: egy korpás keksz, egy bögre vízhajtó tea.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre citromos zöldsalátával.
Uzsonna: egy bögre ribizli.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos paradicsomsaláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb három hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka, egy paprika, egy bögre vízhajtó tea.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre mentás epersalátával.
Uzsonna: egy bögre meggy.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

3. nap

Reggeli: egy bögre hajdinakása tetszés szerinti fűszerekkel, egy bögre vízhajtó tea.
Tízórai: egy répa.
Ebéd: egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre párolt spenóttal.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 10 dkg sovány túró, egy paradicsom, egy bögre vízhajtó tea.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg tofu egy bögre wokban párolt zöldséggel.
Uzsonna: egy korpás keksz.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

5. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből egy evőkanál mandulával, egy bögre vízhajtó tea.
Tízórai: egy müzliszelet.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt brokkolival.
Uzsonna: egy marék áfonya.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, egy szelet pulykasonka, egy paradicsom.

6. nap

Reggeli: egy bögre zabkása fél bögre bogyós gyümölccsel, egy csipet fahéjjal, egy bögre vízhajtó tea.
Tízórai: egy kivi.
Ebéd: egy bögre durumtészta paradicsomszósszal.
Uzsonna: egy marék szeder.
Vacsora: egy bögre Waldorf-saláta.

7. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér 10 dkg túróval, egy paprika, egy bögre vízhajtó tea.
Tízóra i:  egy körte.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre uborkasalátával.
Uzsonna: turmix egy banánból, 10 dkg eperből és egy pohár tejből.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós 10 dkg sovány sajttal.

OLVASD EL EZT IS!

sarga paradicsom
  • paradicsom
  • diéta a tartós fogyásért

Tartós fogyás 3 hét alatt, koplalás nélkül

Blog.hu ajánló