2 hét, 9 kiló
Jojó-effektus nélkül
A 2 hetes diéta célja a zsírsejtek radikális lecsökkentése, mégpedig úgy, hogy a kúra végeztével nem fenyeget majd a visszahízás veszélye sem.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg a baconös brownie receptjét! (x)

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Édes, gyümölcsös, és alig van benne kalória, így bűntudat nélkül fogyaszthatod ezt az italt (x)

Nyerd meg az 50 x 200 000 Ft egyikét gyermeked osztályának! (x)

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

beauty and style

Már megint egy idióta farmer, amiben csak felfázni lehet »

Disney-hercegnőnek öltözhet az ara, nemcsak annak érezheti magát »

Csodásan bánik a testével a ducinak tartott balerina »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol
A két hetes diéta segítségével olyan anyagcsere-változásokat érhetsz el szervezetedben, melyeknek köszönhetően három évig nem fenyeget annak a veszélye, hogy újra felcsússzanak rád a leadott kilók. Amennyiben pontosan betartod a mintaétrend előírásait, akár kilenc kilót is veszíthetsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: joghurt és müzli gyümölcsökkel, két csésze gyógynövénytea.

Hozzávalók: 2 evőkanál zabpehely, egy kis banán, 1 kis alma, 1 teáskanál darált dió, 1 pohár joghurt.

A banánt nyomd össze, és keverd el a joghurttal, majd tedd bele a többi hozzávalót is.

Tízórai: amszterdami zellerkenyér.

Hozzávalók: 1 szelet Graham-kenyér, 1 teáskanál sovány túró, 3 dkg edami sajt, 8 dkg zellerszár.

Kend rá a kenyérre a túrót, fektesd rá a sajtot, és díszítsd a zellerszár-darabokkal.

Ebéd: zöldmag-gombóc zöldbabbal.

Hozzávalók: 3 evőkanál őrölt zöldmag, 1 dl zöldségleves, 2 evőkanál sovány túró, bors, majoránna, szerecsendió, 15 dkg zöldbab.

A zöldmagőrleményt a zöldséglevesben a fűszerekkel 20 percig főzd. Keverd el a túróval, és formálj belőle gombócokat. Sós lobogó vízben 15 percig főzd. Párolt zöldbabbal tálald.

Uzsonna: egy papaya.

Vacsora: paradicsomsaláta friss sajttal.

Hozzávalók: 250 g paradicsom, 2 teáskanál olaj, 1 teáskanál gyümölcsecet, 1 teáskanál szójamártás, 1 kis hagyma, 3 dkg morzsolt friss sajt, 2 teáskanál friss bazsalikom.

Az ecetből, az olajból és a fűszerekből készíts marinádot. Keverd el a felszeletelt hagymával, a paradicsomkarikákkal és a bazsalikommal. Fogyassz hozzá egy szelet kétszersültet.

2. nap

Reggeli: paprikás camembert-kenyér.

Hozzávalók: 1 szelet barnakenyér, 1 teáskanál margarin, 3 dkg camembert, őrölt paprika, 1 kis alma.

A kenyeret kend meg margarinnal, helyezd rá a sajtszeleteket, szórd meg paprikával, és almaszeletekkel díszítsd. Fogyassz hozzá két csésze kávét vagy teát.

Tízórai: narancsos müzli.

Hozzávalók: 2 evőkanál zabpehely, 1 pohár sovány joghurt, 1 teáskanál méz, 1 narancs.

A joghurtot a mézzel, a zabpehellyel és a narancsdarabokkal keverd el.

Ebéd: pisztráng gombával.

Hozzávalók: 30 dkg tisztított pisztráng, só, bors, citromlé, 5 dkg szeletelt gomba, 1 teáskanál olaj, 1 evőkanál vágott petrezselyem, 2 héjában főtt burgonya.

A halat enyhén sózd meg, a gombaszeleteket fűszerezd, és töltsd a pisztrángba. Egy darab alufóliát olajozz be, és csomagold bele a halat. Előmelegített sütőben 200 fokon 20 percig süsd. Tálaláskor rakd körbe a petrezselyemmel megszórt héjában főtt burgonyával.


Uzsonna:
1 szilva, 1 korpás keksz.

Vacsora:
paprikasaláta sajtkockákkal.

Hozzávalók: 10 dkg zöldpaprika, 10 dkg paradicsom, 1 evőkanál gyümölcsecet, 2 evőkanál víz, 1 teáskanál olaj, só, bors, bazsalikom, 4,5 dkg sajt.

Készíts salátaöntetet, majd keverd bele a zöldségeket, a sajtkockákat, valamint a bazsalikomot. Egy szelet pirítóssal tálald.

3. nap

Reggeli: málnás müzli.

Hozzávalók: 2 evőkanál zabpehely, 1 evőkanál búzacsíra, 10 dkg fagyasztott málna, 1 teáskanál méz, 1,5 dl sovány tej.

A felengedett málnát keverd el a mézzel és a tejjel, majd szórd meg a zabpehellyel és a búzacsírával.

Tízórai: pirítós mustáros túróval.

Hozzávalók:
2 szelet pirítós, 2 dkg sovány túró, 1 teáskanál mustár, 5 dkg uborka.

A kenyereket kend meg a túróval és a mustárral, majd borítsd be az uborkaszeletekkel.

Ebéd: Póré-gratin szezámhéjjal.

Hozzávalók: 1 póré, 2 héjában főtt burgonya, 2 evőkanál sovány joghurt, 2 dkg parmezán, 1 evőkanál szezámmag.

A pórét három percig párold, majd a krumpliszeletekkel együtt rakd egy tűzálló tálba, majd sózd, borsozd. A joghurtba keverd bele a parmezánt, és öntsd rá a pórés krumplira, majd szórd meg a szezámmaggal. 200 fokon 15 percig süsd.

Uzsonna:
1 kivi, 2 korpás keksz.

Vacsora: mozzarellás, paradicsomos keksz.

A negyedik naptól kezdve a diéta elölről kezdődik.

Ha kíváncsi vagy más fogyókúrás tanácsokra is, illetve érdekelnek a különféle diétákkal és az egészséges életmóddal kapcsolatos témák, látogass el az Fitt Élet oldalára. Kattints ide! »
Blog.hu ajánló