Mínusz 200 kalória 3 percnyi mozgástól? Képeken az intenzív gyakorlatsor
Pörgesd fel a zsírégetést akár néhány perc alatt!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Így fertőtlenítsd a sminkecsetet: nem elég, ha meleg vízbe áztatod »

Unikornis a tortán: 2017 fura trendje már az esküvőkre is begyűrűzött »

Készíts gyöngyös farmert egyszerűen - Még a szakadást is elfedi »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mozgás hatására beindult zsírégető folyamatok nem csak az edzés ideje alatt működnek.

A fenti képen látható gyakorlatot például elég három percen át végezned ahhoz, hogy a nap során plusz 200 kalóriát égessen el a szervezeted.

Pörgesd fel a zsírégetést három perc alatt!

Ha fogyasztó mozgásformákról van szó, alapvetően az olyan kardió mozgások jönnek számításba, mint a futás, az úszás, a kerékpározás.

A nap során vagy edzés közben azonban érdemes beiktatnod rövid, de intenzív mozgásokat is, amelyek akár három perc alatt olyannyira ösztönzőleg hatnak az anyagcserére és a vércukorszintre, hogy 200 kalória mínusszal számolhatsz.

A fenti képen bemutatott gyakorlat lényege a következő: összezárt lábakkal ugrálj jobbra-balra, a talajra érkezéskor pedig rogyassz kicsit - így kíméld a térdízületed. Ha nem megy a mozduatsor három percen át, végezd 30 másodperces sorozatokban, és szusszanj egy kicsit közöttük.

Zsírégető edzés

Fogyni szeretnél, és hívogat a kinti madárcsicsergés? Eláruljuk, milyen sportok közül válogass!

Kép: pinterest.com/popsugar.com

Blog.hu ajánló