Csökkentik a vércukorszintet! Ezt idd ebéd után, és ezzel fűszerezd

Előzd meg a cukorbetegség kialakulását! Adunk pár tippet.

Dia


                        	A citromlé nem csak az emésztést segíti, illetve C-vitamint pótol. Ha ebéd után megiszol egy pohár citromos vizet, a gyümölcs savas pH-jának köszönhetően lassul a gyomor kiürülése, ez pedig stabilabbá teszi a vércukorszintet. Korábbi cikkünkből azt is megtudhatod, miért érdemes egy pohár citromos meleg vízzel indítani a napod!

A citromlé nem csak az emésztést segíti, illetve C-vitamint pótol. Ha ebéd után megiszol egy pohár citromos vizet, a gyümölcs savas pH-jának köszönhetően lassul a gyomor kiürülése, ez pedig stabilabbá teszi a vércukorszintet. Korábbi cikkünkből azt is megtudhatod, miért érdemes egy pohár citromos meleg vízzel indítani a napod!

Dia


                        	A minőségi kávé számos pozitív egészségügyi hatását kimutatták már, többek között vércukorszint-csökkentő hatással is bír. Klorogénsav-tartalmának köszönhetően ugyanis az ebéd után fogyasztott kávé gátolja a glukóz-6-foszfát enzimet, amely felelőssé tehető a vércukorszint hirtelen megugrásáért. Korábbi cikkünkből megtudhatod, mennyi legyen a napi kávélimit.

A minőségi kávé számos pozitív egészségügyi hatását kimutatták már, többek között vércukorszint-csökkentő hatással is bír. Klorogénsav-tartalmának köszönhetően ugyanis az ebéd után fogyasztott kávé gátolja a glukóz-6-foszfát enzimet, amely felelőssé tehető a vércukorszint hirtelen megugrásáért. Korábbi cikkünkből megtudhatod, mennyi legyen a napi kávélimit.

Dia


                        	Fahéjjal ízesítheted akár az ebéd utáni kávédat, akár a reggeli zabkásádat. A fahéjban lévő polifenol - MHPC - javítja az inzulinfunkciót. Nem kell belőle sokat fogyasztani, már napi fél teáskanálnyi mennyiség is eredményt hoz. Ráadásul nemcsak az vércukorszintet, de a szervezet összkoleszterinszintjét is csökkenti, továbbá gátolja a vérrögképződést. Tudj meg többet a napi limitről!

Fahéjjal ízesítheted akár az ebéd utáni kávédat, akár a reggeli zabkásádat. A fahéjban lévő polifenol - MHPC - javítja az inzulinfunkciót. Nem kell belőle sokat fogyasztani, már napi fél teáskanálnyi mennyiség is eredményt hoz. Ráadásul nemcsak az vércukorszintet, de a szervezet összkoleszterinszintjét is csökkenti, továbbá gátolja a vérrögképződést. Tudj meg többet a napi limitről!

Dia


                        	A csalántea vértisztító, méregtelenítő, vízhajtó hatását szinte mindenki ismeri. Emellett azonban segít a vérnyomás és a vércukorszint csökkentésében is. Érdemes tehát egy csészével fogyasztanod ebéd után. És hogy mire jó még a csalán? Korábbi cikkünkből többet is megtudhatsz!

A csalántea vértisztító, méregtelenítő, vízhajtó hatását szinte mindenki ismeri. Emellett azonban segít a vérnyomás és a vércukorszint csökkentésében is. Érdemes tehát egy csészével fogyasztanod ebéd után. És hogy mire jó még a csalán? Korábbi cikkünkből többet is megtudhatsz!

Dia


                        	Nem ajánljuk, hogy étkezést követően feltétlenül almaecetet igyál, de érdemes salátákhoz használnod. Vércukorszint-csökkentő hatását annak köszönheti, hogy blokkolja néhány keményítő emésztését.

Nem ajánljuk, hogy étkezést követően feltétlenül almaecetet igyál, de érdemes salátákhoz használnod. Vércukorszint-csökkentő hatását annak köszönheti, hogy blokkolja néhány keményítő emésztését.

Blog.hu ajánló
Fotó: