Ezért alszol rosszul! 6 hétköznapi táplálék, ami tönkreteszi az éjszakádat
Képek!
A fűszeres ételek vagy az alkohol álmatlan éjszakákhoz vezethet.

Dia

	A húsok emésztése lassú folyamat: akár több órát is tölthet a gyomorban egy szelet zsírosabb marha- vagy disznóhús. Amíg pedig a szervezeted az emésztésre koncentrál, nehezebben megy az alvás. Ráadásul a magas zsír- és fehérjetartalmú táplálékok összefüggésben állhatnak az alvási apnoé kialakulásával.

A húsok emésztése lassú folyamat: akár több órát is tölthet a gyomorban egy szelet zsírosabb marha- vagy disznóhús. Amíg pedig a szervezeted az emésztésre koncentrál, nehezebben megy az alvás. Ráadásul a magas zsír- és fehérjetartalmú táplálékok összefüggésben állhatnak az alvási apnoé kialakulásával.

Dia

	Sokan gondolják, hogy egy üveg sör, pár pohár bor vagy egy pohár rövidital lazító hatása miatt segíti az alvást. Valójában az alkoholtartalmú italok bár gyorsítják az elalvás folyamatát, megzavarják a REM ciklust, ezáltal kevésbé lesz pihentető az éjszaka.

Sokan gondolják, hogy egy üveg sör, pár pohár bor vagy egy pohár rövidital lazító hatása miatt segíti az alvást. Valójában az alkoholtartalmú italok bár gyorsítják az elalvás folyamatát, megzavarják a REM ciklust, ezáltal kevésbé lesz pihentető az éjszaka.

Dia

	A fűszeres ételek fogyasztása egyfelől gyomorégéshez vezethet, másfelől növeli a test belső hőmérsékletét. Mindkét okból kifolyólag nehezíti az elalvás folyamatát.

A fűszeres ételek fogyasztása egyfelől gyomorégéshez vezethet, másfelől növeli a test belső hőmérsékletét. Mindkét okból kifolyólag nehezíti az elalvás folyamatát.

Dia

	Az olajban sült ételek - a húsokhoz hasonlóan - nehezen emészthetőek. Ezért egy-két órával lefekvés előtt inkább hanyagold a sült krumplit.

Az olajban sült ételek - a húsokhoz hasonlóan - nehezen emészthetőek. Ezért egy-két órával lefekvés előtt inkább hanyagold a sült krumplit.

Dia

	Bár az olyan keresztesvirágzatú zöldségek fogyasztása, mint a karfiol vagy a brokkoli, ajánlott, ha szeretnéd megelőzni rákot, ne lefekvés előtt edd őket. Mivel nagy mennyiségű oldhatatlan rostot tartalmaznak, könnyen puffadáshoz vezethetnek.

Bár az olyan keresztesvirágzatú zöldségek fogyasztása, mint a karfiol vagy a brokkoli, ajánlott, ha szeretnéd megelőzni rákot, ne lefekvés előtt edd őket. Mivel nagy mennyiségű oldhatatlan rostot tartalmaznak, könnyen puffadáshoz vezethetnek.

Dia

	Pár kocka étcsokoládé orvosolhatja a késő esti édességvágyadat, ráadásul kevésbé hizlal, mint a tejcsoki vagy a nugát. Az összetevők listáját azonban érdemes átböngészned, mert egyes fekete csokik koffeint tartalmaznak.

Pár kocka étcsokoládé orvosolhatja a késő esti édességvágyadat, ráadásul kevésbé hizlal, mint a tejcsoki vagy a nugát. Az összetevők listáját azonban érdemes átböngészned, mert egyes fekete csokik koffeint tartalmaznak.

Blog.hu ajánló
Fotó: