Nyugtató hatású légzés: 1 perces légzőtechnika szorongás és gyomorgörcs ellen
A nyugtató hatású légzés az egész tüdőt használja.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

Bundás, meleg szobacsizma házilag, varrás nélkül - Imádni fogod! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hunyd be a szemed, egyik kezedet helyezd a mellkasodra, a másikat pedig hasadra - nagyjából a köldök magasságában. Koncentrálj arra, hogy orron át lélegezz, és lélegzetvétel közben ne csak a mellkasod, hanem a hasad is emelkedjen - így a tüdőd alsó része is megtelik levegővel. Mindeközben fontos, hogy a lélegzetvétel ne legyen erőltetett: könnyedén emelkedjen a hasad belégzéskor, és ugyanilyen könnyeden süllyedjen kilégzéskor.

Egy perc alatt körülbelül hat könnyű be- és kilégzésnek kell ismétlődnie. Az első próbálkozásoknál segíthet, ha nem álló, hanem fekvő helyzetben gyakorlod a légzéstechnikát. Ha már jól megy, nem kell a kezedet a mellkasodra és a hasadra helyezni - ez csak kezdetben segít megérezni, hogy hová is veszed a levegőt. Ezt a nyugtató hatású hasi légzőtechnikát a továbbiakban bárhol alkalmazhatod, több oxigént juttat a sejtekhez, segít lecsillapítani a szívverést és oldja az izomgörcsöket.

Blog.hu ajánló