Nyugtató hatású légzés: 1 perces légzőtechnika szorongás és gyomorgörcs ellen

A nyugtató hatású légzés az egész tüdőt használja.

Nyereményjáték

Nyerj luxuskozmetikumokat egy pár Hollóházi Porcelán fülbevalóval!

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

Arany cipő, ezüst szoknya - 3 tipp, hogyan viseld a metálfényű ruhadarabokat

Neked mennyit ér 2 élet? Jótékonysági licit indult Erika és Jázmin megsegítésére!

beauty and style

Festékbe mártotta a fehér ruhát: gyönyörű lett a végeredmény »

Házi arcpakolás aknéra és fekete mitesszerre: az aktív szén mindent kipucol »

Nincs több pucérkodás: a Pirelli naptár új dologgal készül 2018-ra »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hunyd be a szemed, egyik kezedet helyezd a mellkasodra, a másikat pedig hasadra - nagyjából a köldök magasságában. Koncentrálj arra, hogy orron át lélegezz, és lélegzetvétel közben ne csak a mellkasod, hanem a hasad is emelkedjen - így a tüdőd alsó része is megtelik levegővel. Mindeközben fontos, hogy a lélegzetvétel ne legyen erőltetett: könnyedén emelkedjen a hasad belégzéskor, és ugyanilyen könnyeden süllyedjen kilégzéskor.

Egy perc alatt körülbelül hat könnyű be- és kilégzésnek kell ismétlődnie. Az első próbálkozásoknál segíthet, ha nem álló, hanem fekvő helyzetben gyakorlod a légzéstechnikát. Ha már jól megy, nem kell a kezedet a mellkasodra és a hasadra helyezni - ez csak kezdetben segít megérezni, hogy hová is veszed a levegőt. Ezt a nyugtató hatású hasi légzőtechnikát a továbbiakban bárhol alkalmazhatod, több oxigént juttat a sejtekhez, segít lecsillapítani a szívverést és oldja az izomgörcsöket.

Blog.hu ajánló