4 élelmiszer, ami bizonyítottan segít megelőzni a mellrák kialakulását
Te hetente hányszor eszed a következő ételeket?

Dia


                        	Antioxidáns hatásának köszönhetően a likopinban gazdag paradicsom fogyasztása óvja a szervezetet az oxidatív stressztől, így segít megelőzni a daganatos betegségek kialakulását. Szakértők szerint védelmet biztosít többek között a vastag- és végbél-, a prosztata-, a mell-, a tüdő- és a hasnyálmirigyrákkal szemben. Tudj meg többet erről korábbi cikkünkből!

Antioxidáns hatásának köszönhetően a likopinban gazdag paradicsom fogyasztása óvja a szervezetet az oxidatív stressztől, így segít megelőzni a daganatos betegségek kialakulását. Szakértők szerint védelmet biztosít többek között a vastag- és végbél-, a prosztata-, a mell-, a tüdő- és a hasnyálmirigyrákkal szemben. Tudj meg többet erről korábbi cikkünkből!

Dia

	Egy táplálkozástudományi kutatásokkal foglalkozó szervezet - az Institute of Food Research - vizsgálatai szerint a keresztesvirágzatúak emésztése során a szervezetben egy AITC nevű enzim szabadul fel, amely hatékonyan pusztítja a rákos sejteket. Fogyassz minél több brokkolit, karfiolt, káposztát!

Egy táplálkozástudományi kutatásokkal foglalkozó szervezet - az Institute of Food Research - vizsgálatai szerint a keresztesvirágzatúak emésztése során a szervezetben egy AITC nevű enzim szabadul fel, amely hatékonyan pusztítja a rákos sejteket. Fogyassz minél több brokkolit, karfiolt, káposztát!

Dia

	A hüvelyesek nem egyszerűen kiváló fehérjeforrásnak számítanak azok számára, akik nem fogyasztanak húst, de a Nurses Health Study szerint a lencse, a csicseriborsó és a bab olyan antioxidáns vegyületeket is tartalmaz, amelyek csökkentik a mell-, illetve több más rákfajta rizikóját. Emellett kiváló kalcium-, vas- és B-vitamin-források.

A hüvelyesek nem egyszerűen kiváló fehérjeforrásnak számítanak azok számára, akik nem fogyasztanak húst, de a Nurses Health Study szerint a lencse, a csicseriborsó és a bab olyan antioxidáns vegyületeket is tartalmaz, amelyek csökkentik a mell-, illetve több más rákfajta rizikóját. Emellett kiváló kalcium-, vas- és B-vitamin-források.

Dia

	Az omega-3 zsírsavakban bővelkedő tengeri halak - tonhal, makréla, lazac - akkor is segítenek megelőzni a mellrák kialakulását, ha konzerv formájában fogyasztod őket. A Zhejiangi Egyetem és a APCNS Center of Nutrition kutatói egy több mint 800 ezer nő bevonásával készült tudományos vizsgálat során arra az eredményre jutottak, hogy azok, akik a legtöbb többszörösen telítetlen zsírsavat fogyasztották, 14%-kal kisebb mellrákrizikóval számolhattak, mint azok, akik a legkevesebbet. Tudd meg, még mire képesek a tengeri halak!

Az omega-3 zsírsavakban bővelkedő tengeri halak - tonhal, makréla, lazac - akkor is segítenek megelőzni a mellrák kialakulását, ha konzerv formájában fogyasztod őket. A Zhejiangi Egyetem és a APCNS Center of Nutrition kutatói egy több mint 800 ezer nő bevonásával készült tudományos vizsgálat során arra az eredményre jutottak, hogy azok, akik a legtöbb többszörösen telítetlen zsírsavat fogyasztották, 14%-kal kisebb mellrákrizikóval számolhattak, mint azok, akik a legkevesebbet. Tudd meg, még mire képesek a tengeri halak!

Blog.hu ajánló
Fotó: