Képeken minden idők 7 legegészségesebb étele
Milyen gyakran fogyasztod őket?
A változatos táplálkozás egészséged kulcsa.

Dia

	A kivi magas C-vitamin-tartalma révén antioxidáns hatású. Napi három kivi elfogyasztása 15 Hgmm-rel csökkenti a magas vérnyomást.

A kivi magas C-vitamin-tartalma révén antioxidáns hatású. Napi három kivi elfogyasztása 15 Hgmm-rel csökkenti a magas vérnyomást.

Dia

	A banán segít az alvásproblémák megoldásában. A benne található magnézium, kálium és kalcium révén a gyümölcs természetes gyógyszerként működik. Emellett nagy mennyiségű B6-vitamint és cinket szolgáltat szervezetednek.

A banán segít az alvásproblémák megoldásában. A benne található magnézium, kálium és kalcium révén a gyümölcs természetes gyógyszerként működik. Emellett nagy mennyiségű B6-vitamint és cinket szolgáltat szervezetednek.

Dia


                        	A papayának kiemelkedő szerepe van a gyomorvédelemben. Rendkívül lédús gyümölcs, közel 20 féle aminosav van benne, B-, C- és E-vitamint, kalciumot és vasat is bőven tartalmaz.

A papayának kiemelkedő szerepe van a gyomorvédelemben. Rendkívül lédús gyümölcs, közel 20 féle aminosav van benne, B-, C- és E-vitamint, kalciumot és vasat is bőven tartalmaz.

Dia

	A brokkoli a méregtelenítést végző enzimek működését támogatja. Daganatos megbetegedés esetén csökkenti az áttétek képződésének lehetőségét.

A brokkoli a méregtelenítést végző enzimek működését támogatja. Daganatos megbetegedés esetén csökkenti az áttétek képződésének lehetőségét.

Dia

	A tengeri halakból szívbarát ételek készíthetőek. Vas, szelén, jód és cink is bőven található bennük. Az omega-3 zsírsavak pedig elősegítik a szív-és érrendszeri betegségek megelőzését, illetve gyógyítását.

A tengeri halakból szívbarát ételek készíthetőek. Vas, szelén, jód és cink is bőven található bennük. Az omega-3 zsírsavak pedig elősegítik a szív-és érrendszeri betegségek megelőzését, illetve gyógyítását.

Dia

	A paradicsomban található piros színezőanyag, a likopin elsőrendű szabadgyökfogó. A lé és a szósz ereje azért nagyobb, mint az egész paradicsomé, mert folyékony formában a szabad színezőanyag koncentrációja magasabb.

A paradicsomban található piros színezőanyag, a likopin elsőrendű szabadgyökfogó. A lé és a szósz ereje azért nagyobb, mint az egész paradicsomé, mert folyékony formában a szabad színezőanyag koncentrációja magasabb.

Dia

	A gabonafélék segítenek a keringés szabályozásában, és csökkentik a magas vérnyomást, valamint nagy szerepük van a szervezet energia- és szénhidrátszükségletének biztosításában.

A gabonafélék segítenek a keringés szabályozásában, és csökkentik a magas vérnyomást, valamint nagy szerepük van a szervezet energia- és szénhidrátszükségletének biztosításában.

Blog.hu ajánló
Fotó: