Ezt a turmixot idd, és végigalszod az éjszakát! Olcsó, egyszerű és finom
Recept
Ha gondod van az alvással, ez a pár perces recept változtat rajta.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Gyors frizura rövid hajból: elfedi a zsírosodó tincseket »

Ez már megint mi? Félig kész sminket villantanak a lányok az Instagramon »

Egy fazon, ami mindenkinek jól áll: midi szoknyák 9 ezer forint alatt »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alvászavar sokakat érint. Vannak, akiknek az elalvás okoz gondot, mások az éjszakai felébredéssel küzdenek. Mit tudsz tenni? Ha az alvást segítő gyakorlatok távol állnak tőled, itt egy még egyszerűbb, még kevesebb idődbe kerülő megoldás: az ellazító turmix.

Egyszerű, de elaltat

Két órával lefekvés előtt idd ezt a turmixot, ha jobban akarsz aludni! Mi van benne? Olyan alkotók, amelyek serkentik az agy melatonintermelését. A melatonin az a hormon, amely segít az elalvásban, gyakorlatilag ez annak a felelőse, hogy a tested éjszakai üzemmódra kapcsoljon. Ha valamiért ez mégsem megy, például életmódbeli vagy környezeti tényezők miatt, jöhet a külső segítség, a tápanyagok útján.

Mi kell hozzá?

A banánban rengeteg a kálium és a magnézium, utóbbi segít az izmok ellazulását, és felkészíti a testet az alvás időszakára.

Így készítsd el!

A hozzávalókat, nagyjából két deciliter tejet, fél banánt, egy teáskanálnyi őrölt fahéjat és ugyanennyi mézet tegyél bele a turmixgépbe, és mixeld össze selymesre. A tej, illetve a banán mennyiségén változtathatsz, ha túl sűrűnek vagy túl hígnak találod az italt. A fogyasztás és a lefekvés közt mindenképpen teljen el a két óra, hogy kiválthassa a hatását.

Leadképek forrása: Pinterest.com/Thankful Homemaker

Blog.hu ajánló