Szereplőket keres klipjéhez Demi Lovato: te is esélyes vagy!

Ha szeretsz énekelni, ideje, hogy megmutasd, mit tudsz: még Demi Lovato klipjében is szerepelhetsz!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Demi Lovato mindig is közvetlen volt a rajongóival, de most egy olyan kampányt indított, amivel maximálisan bevonja munkájába az őt kedvelőket.

Mindenkit arra buzdít, hogy énekeljen el egy részt a dalából, videózza le, majd töltse fel az internetre, a kampány végeztével pedig készül majd egy klip az beérkezett felvételekből.

Neon Lights

Tavaly év végén jelent meg a Neon Lights című dal, amelynek már a videoklipje is egyedi, ráadásul egy olyan lehetőség társul hozzá, amilyet nem sok előadó ad a rajongóinak. A dal kapcsán ugyanis bárki része lehet egy videónak, amit a beérkezett felvételekből vágnak majd össze.

Demi Lovato a Facebook-oldalán hirdette meg a játékot: arra kéri a rajongókat, énekeljenek neki. A 13. életévét betöltött, bátor jelentkezőknek mindössze annyi a dolga, hogy elénekel néhány megadott sort a Neon Lightból, ezt videóra veszi, feltölti az Instagramjára, majd ellátogat a demineonlights.com weboldalra.

Itt meg kell adni a születési dátumot hónap, nap, év sorrendben, majd engedélyezni kell az oldal számára, hogy hozzáférjen a felhasználó Instagram-fiókjához. A szerencsések kikerülnek a főoldalra. Ha először csak nézelődni szeretnél, a születési dátum megadása helyett egyszerűen kattints a No thanks, just looking opcióra.

Mi ez a hajszín? Demi Lovato rikító fürtökkel lépett a színpadra

Nézegess képeket!

Elolvasom

Mit kell énekelned?

Nem mindegy, mit énekelsz, és milyen címkével látod el a videót, ugyanis ez alapján talál meg az alkalmazás. A demineonlights.com-on a videók alatt a Click to see lyrics & hashtags opcióra kell kattintanod, és itt már látni is fogod, a dal bizonyos szakaszait énekelheted, és a kész videót ettől függően milyen címkével kell majd ellátnod.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

A feltöltött videók átmennek egy rostán, majd a kiválasztott részekből összevágnak egy teljes klipet. Ha érzel magadban késztetést és bátorságot, hogy feltöltsd a saját felvételedet, ne habozz, hiszen mindenki ugyanakkora eséllyel indul a világ minden pontjáról!

Ezt is szeretjük